[Jasenet-l] Opastusta järjestöjohdolle YT-neuvotteluista ti 18.8 klo 15.30 Kepassa

Timo Lappalainen Timo.Lappalainen at kepa.fi
Mon Aug 3 17:06:57 EEST 2015

Tervehdys Kepan toimistolta,

Toivottavasti loma-aikana itse kukin pääsi rentoutumaan ja vähäksi aikaa irti loppukevään ja alkukesän ikävien uutisten otteesta.

Ennen lomia laitoin jäsenlistalla etukäteistietoa mahdollisuudesta opastaukseen YT-neuvotteluista. Useat teistä vastasivat, että tällaiseen evästystilaisuuteen on tarvetta ja se koetaan mielekkääksi. Kirkon työmarkkinalaitoksen lakimies Timo von Boehm on ystävällisesti lupautunut tulemaan kertomaan ja antamaan evästystä tiistaina 18.8 klo 15.30 kokoushuone Dialogissa Kepan toimistolla, ELimäenkatu 25-27, 6. krs. Kuten edellisessä viestissäni totesin, niin Von Boehm toivoo, että tilaisuus olisi enemmän keskusteleva ja kysymys/vastaus-periaatteella toimiva, kuin powerpoint- tai muun materiaalin kautta läpi viety esitys.

Jotta saamme ti 18.8 tilaisuudesta mahdollisimman paljon irti, niin Von Boehm ottaisi mielellään jo etukäteen kysymyksiä tai tiedusteluja vastaan - laittaa siis tulemaan niitä minulle, niin kokoan ja välitän ne hänelle ennen tilaisuutta.

Tervetuloa.

ystävällisin terveisin

Timo Lappalainen
Kepan toiminnanjohtaja