[Kulttuuri-l] taide kehitysyhteistyössä -aihealue opinnäytteeksi?

Antti Pelttari Antti.Pelttari at humak.fi
Mon Aug 15 11:08:03 EEST 2016

Tervehdys Mari,

Tutkittavaa löytyy kyllä vaikka kuinka ja paljon.  Tähän viestiin vastaa varmaan joku Kepan puolestakin suoraan ja luulen että heillä ihan akuuttejakin tarpeita erilaisille selvitystöille.

Olisi kiva jo kuitenkin tarkentaisit hiukan tuota omaa fokustasi ja omia toiveitasi paremmin, että olisi helpompi lähteä miettimisessä liikkeelle. Ihan mikä maa, maanosa vain, ihan mikä taidemuoto tai muu kulttuurinen erityisalue vain? Entä odotatko että tämä taho myöntäisi sinulle apurahoja, maksaisi matkaisi tai jotenkin muuten osallistuisi kuluihisi vai oletko itse valmis kattamaan kaikki kulut?

Yksi oletusarvo Humakin puolelta on ainakin, että työssäsi olisi selkeä tuottamisnäkökulma. Mitä toiveita tämän suhteen?

yhteistyöterveisin,

Antti Pelttari

Kulttuurituotannon lehtori

Senior Lecturer